joi, 27 septembrie 2012

Parcul Natural si Manastirea Comana

Trebuie sa recunosc ca placerea de a scrie in acest blog am uitat-o.
Mi s-a facut dor sa recitesc vechile mele postari, probabil din dorinta de a retrai sentimentele de atunci. Mi-au adus un zambet larg pe buze!

In aceasta seara o sa aduc in plan ultima mica escapada, la Manastirea Comana.
Am auzit de aceasta locatie de la alti motociclisti, enduristi, ce inainte isi faceau trasee de enduro in zona Parcului Natural Comana, asa ca am decis sa cunosc si eu putin zona cu Stelutza mea.
Am fost surprinsa inca de la intrarea in Comana, trecand peste un podulet in lucrari, privelistea iti fura privirea fara sa realizezi.
Prima oprire a fost la Manastirea Comana, pe care o recomand cu caldura. Este intima, departe de aglomeratia si agitatia Bucurestiului, unde te poti relaxa si opri timpul in loc.
Manastirea Comana este monument istoric, ridicata in 1588 de Radu Serban si refacuta in 1700 de Serban Cantacuzino.


Planul de acasa aproape niciodata nu se potriveste cu cel de pe drum, dar cu asta m-am obisnuit deja. De ce spun asta? Pai oricat de tare mi-am dorit sa ajung in Parcul Natural Comana, pentru a vizita locatiile ce in prealabil le cautasem pe Google, nu am putut ajunge. Drumul principal in padure abia acum incepe sa fie asfaltat, restul fiind din piatra. Stelutza mea nu mai este foarte incantata de mersul pe drumuri de piatra, dupa experienta de anul trecut prin Romania.
Asa ca am facut cale intoarsa, putin dezamagita, dar cu siguranta ma voi intoarce, fie cu masina...fie pe jos. De ce nu?!
Nu am plecat inca spre casa inainte de a ma bucura de un sandwich, in curtea Manastirii Comana, in spatele acesteia unde privelistea spre Balta Comana este cu adevarat superba.
Balta Comana este a treia zona umeda a Romaniei dupa Delta Dunarii si Balta Mica a Brailei si a doua ca biodiversitate dupa Delta Dunarii. Este locul ideal pentru motociclistii pasionati de fotografie pentru a vizita si a se bucura de subiecte frumoase de fotografiat. 
Cum fiecare drum ce-l strabat este presarat cu amintiri frumoase si oameni ce isi arata profunda mirare catre pasiunea mea...nici acesta nu a iesit din tipar. "Esti fata, pe motocicleta, pe unde ai calatorit?". Un bunic tare simpatic, cu chipul si blandetea unui om cu experienta in ridurile expresiei, s-a oferit sa-mi faca poze fiindu-i mila ca sunt singura si nu-mi pot face poze. (Nu spuneti nimanui, dar aparatul meu are self timer, dar astea sunt detalii...).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu