duminică, 24 mai 2009

Nikolovo Bulgaria

Acum cateva zile am primit invitatia la o intrunire moto din Bulgaria, intr-un parc national numit Nikolovo la aproximativ 8 km de orasul Ruse. Din start am fost incantata de idee si am spus ca nu voi rata aceasta ocazie.
Uite asa m-am vazut purtata de drum, catre intrunirea moto, impreuna cu cativa prieteni. Drumul parcurs: Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Nikolovo - Giurgiu - Oltenita - Bucuresti.
Intrunire de nota 10 as zice eu. Din cate am inteles a fost o intrunire cu fonduri mici, o intrunire mica a unui club moto numit Spirit of Freedom, iar ideea petrecerii: Retro Bikers (motociclete de epoca).
Din momentul cand am ajuns am simtit un aer de noutate. Ne-au intampinat 2 bulgaroaice cu zambetul pe buze, ne-au spus in engleza ca trebuie sa platim intrarea 2 leva, adica 3 lei. In schimbul acestor bani si al accesului in parc, am primit si un medalion inscriptionat cu numele clubului si petrecerii. Un medalion chiar simpatic pe care multi dintre noi il vom pastra amintire.
Membrii clubului foarte primitori au multumit de nenumarate ori romanilor pentru participare, ba mai mult unul din ei la vederea mea pe motor a inceput sa ma aplaude si sa faca o plecaciune in fata mea spunand ceva in bulgareste. Evident ca nu am inteles nimic si m-am rusinat toata.
O locatie de milioane, superba in adevaratul sens al cuvantului. O rezervatie naturala, un parc national frumos. Am strabatut fiecare alee, ne-am odihnit pe iarba frumos mirositoare la umbra brazilor inalti.
Dar a venit si momentul cand a trebuit sa ne intoarcem de unde am plecat, adica in capitala romaneasca. Poate ca am incercat sa facem drumul mai lung, asa ca am ales sa ne intoarcem pe Oltenita. Frumos drum, plin de peisaje si satuce...dar nu indeajuns de lung, asa ca in final am ajuns acasa. Am ramas cu o impresie foarte buna despre intrunirile moto din Bulgaria, motiv pentru care planuiesc sa mai particip.

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase pozele. Cred ca intr-adevar locatia a fost una aleasa pe spranceana!

    RăspundețiȘtergere